Od Tina Turner do Mikija mog…

Šetajući tako najbeljim gradom u državi imah osećaj da sam u najvećoj jabuci na svetu! Neeee Nemanja, nisi u velikoj Americi, istina na močvarnom si području al na Nobom Beogradu, doduše u najskupljem delu grada kada govorimo u m2

Al opet ne dovoljno skupom kao što je NY! No, da se vratim na priču…

Zapade mi pogled na našu velelepnu novo izgradjenu Arenu, kad na njoj Tina Turner! Pomislih dal je moguće, pa ček, koliko ona ima godina kad može da pravi toliko velike turneje da bi došla u našu malu, svima dragu državu!

Da, voleo bih da je čujem u verovatno poslednjoj turneji… Pomislih, neće valjda ko Amy….

I tako zamišljeno smeškajući se, zbog nastradale nam amerikanke, imam šta da vidim. Ajde što pojedine pevaljke sa naše estrade imitiraju raznorazne Madone, J.LO, Britney etc. I što su im spotovi copy – paste…

Već su pojedine domaće „dive“ skapirale da već imaju godina i da bi mogle da budu malo „originalnije“ i da pokušaju sa TT!

Evo je cela slika gornje Tine…

Natpis polujasnim fotnom me je bacio na kolena… Prosto sam poželeo tog trenutka da odem na Brenin koncert i da uživam u zvucima Mikija mog…

About nemanjqua

Apsolvent audio i video tehnologija, saradnik u IS Petnica iz oblasti astronomije. Bavim se audio i video produkcijom, broadcasting.om... Slusam, sviram i gledam...

Posted on 04/10/2011, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 2 komentara.

  1. ne pricaj nista vise. mene je mamurnu u 6 ujutro uplasio bilbord sljasteci kod Ade, kad onako bez garda slucajno bacih pogled na isti! Sok jebote , strah jebote koja ljankese jebote! Tako mi i treba kad sam off guard in the morninig..auu plastika baba fantastika. Lepo ja kazem od babe devojka moze samo sa puno lovice…a tek da joj vidis na albumu fotkice,,,odlepile ove zene majke mi!

Ostavite odgovor

